پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251141
شهداي مدافع حرم با همه سختي خود را به مقصدشان که شهادت بود رساندند
تاریخ انتشار : 1400/09/19 11:18:14
نمایش : 1712
فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم(ع) چهارمحال و بختياري گفت: شهداي مدافع حرم ازجمله شهيد احمد قاسمي کراني راه خود را به‌خوبي شناختند و با همه سختي خود را به مقصدشان که مبارزه با داعش و شهادت بود رساندند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سردار علي‌محمد اکبري در سالگرد اولين شهيد مدافع حرم جامعه مهندسين کشور شهيد احمد قاسمي کراني و يادواره شهداي مدافع حرم استان چهارمحال و بختياري ضمن عرض خيرمقدم خدمت مهمانان و مسئولين گفت: ابتداي سخن سلام و درود مي‌فرستيم بر امام حسين ويارانش، سلام بر خميني ويارانش، سلام بر خامنه‌اي ويارانش، سلام بر حاج قاسم ويارانش، سلام بر رزمندگان اسلام، سلام بر خانواده شهدا، سلام بر شهدا مدافع حرم، شهداي مدافع سلامت و سلام بر شهداي 16 آذر و سلام بر شهدا مبارزه با استبداد و سلام بر غيرت وهمت مردم استان چهارمحال و بختياري که اولين نفرات براي بيعت با آرمان‌هاي امام خميني (ره) بودند.
 
سردار اکبري از رشادت‌هاي رزمندگان استان يادکرد و در ادامه افزود: در عمليات والفجر 8 عمليات بي‌نظير رزمندگان از رود خروشاني که در مقابل آن کلي تجهيزات از 82 کشور بود 23 روز کامل ايستادند تا ما بتوانيم امروز با آرامش در کنار هم باشيم.
 
وي خاطرنشان کرد: شهدا به يادواره نياز ندارند ما هستيم که به اين‌چنين برنامه‌هايي نياز داريم تا بشناسيم شهدا و از مظلوميت شهدا مدافع حرم مطلع شويم، شهدا مدافع حرمي که از ابتدا کسي نمي‌دانست کجا شهيد شدند بعد از مدتي رسانه‌ها اين امر را تشريح کردند و تازه متوجه اين امر مهم مي شدبم. شهداي مدافع حرم ازجمله شهيد احمد قاسمي کراني راه خود را به‌خوبي شناختند و با همه سختي خود را به مقصدشان که مبارزه با داعش و شهادت بود رساندند. شهيد احمد قاسمي چندين بار براي اعزام مراجعه کردند ولي زمينه مهيا نبود براي استان ايشان از طريق استان خوزستان اقدام نمودند و او راه و مقصد خودش را انتخاب کرده بود.

وي تصريح کرد: شهدا همگي خاص بودند يعني از ابتداي زندگي‌شان با همه فرق داشتند اهل دروغ و تهمت نبودند لقمه حلال را مهم مي‌دانستند، شهدا در هرجايي که بودند يک دعا داشتند و فرقي نداشت که کجا هستند تنها طلب شهادت داشتند و براي امر شهادت عجله مي‌گرفتند.
 
وي اظهار داشت: امروز به برکت خون شهداست که قدرتمند و توانمند هستيم قدرتي که توانستيم با بالگرد بر روي کشتي بنشينيم وآنرا از دست استکبار پس بگيريم و اين امر برگرفته از دفاع مقدس است که رزمندگان سپاه آن را عملي کردند و به جهانيان ثابت کردند قدرتمند هستيم.
 
فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم(ع) چهارمحال و بختياري در ادامه افزود: جنگ 8 ساله ما 5/1 برابر جنگ جهاني اول طول کشيد، امروز در فضاي مجازي تلاش مي‌کنند مردم را از آرمان‌هاي انقلاب و دفاع مقدس دور کنند و به دروغ‌پردازي مي‌پردازند اما نمي‌دانند هيچ مقياسي براي اندازه‌گيري آرمان‌هاي مردم ندارند مردمي که رمز پيروزي‌شان اتحاد، حضورشان درصحنه به رهبري مقام معظم رهبري بوده و هست.

در پايان اين مراسم با حضور مسئولين شهرستان فارسان از خانواده شهداي مدافع حرم استان چهارمحال و بختياري تجليل به عمل آمد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html